semmi

2010.11.19. 18:21

Nem tüntem el és nem hagytam abba a blogot ,csak nem történt semmi.Nincs anyagom amit írhatnék.A randi nem jött létre merthogy ismét kifogtam egy olyan pasit akinek természetesen már van valakije csak nagyon unja.Főleg ,hogy a srác jóval fiatalabb a nőnél.Ugyhogy egyik nap hélyszínt akar változtatni,d nekem nem volt kedvem máshova mennni így azt ajálottam rakjuk át a következő napra,ok.Csakhogy másnap anya hamar végzett a minkával így megint le lett mondva.De igazából én vagyok a hülye miért is hiszem el egy szavát is az embernek????Hiszen ok ,hogy vonzóm őt de mit gondolok mi lesz ebből? Hatalmas iloveyou???????Otthagyja értem anyát????,És boldogan élünk még meg nem halunk? Talán igen és amíg van egy kis remény a boldogságra ad neki esélyt,talán ezért adok neki lehetőséget ,hogy elkábítson.Amennyiben nem sikerül akkor se magamat okolhatom ,hogy lehet a nagy őt szalasztottam el....Pedig annyira megalázó a szitú,főleg anya szemszögéből nézve...Soha nem szeretném ,hogy egy pasi így bánjon velem dehát mind ilyen sajnos tutti nem fogom tudni elkerülni....

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr672459828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hidden Reborn Psycho 2010.11.19. 23:48:18

nem sorolnám magam ezek közzé ne álltalánosíts, öreg hiba most ez az időszak van fogadd el, minden van valamiért tudod...

BLABLABLA 2010.11.21. 23:43:45

Tündérem,tudod milyen pasiaim voltak,hisz ott voltál velem.....mindennek eljön a maga ideje,de hogy mikor,az passz:)addig meg szórakozz a kavicsokkal,hátha azok között találod meg a gyémántot:)
süti beállítások módosítása