békává változott herceg

2011.06.10. 13:20

Igen ez is velem esett meg:)

Az egész úgy kezdődött,hogy bejárt oda ahol dolgozom. Mint a többi próbált "meghódítani".Randira hívott s mint a többivel vele sem foglalkoztam.Aztán valahogy mégis megadtam magam elmentem vele egy randira.Kedves volt ,figyelmes türelmes és úgy tűnt érzékeny.Aztán még egyre meg még egyre....Nem hogy nem akart megdugni ,de a körübelül 4. randiig meg se csókolt.Komolyan mondom annyi figyelmességet nem kaptam addig senkitől, mindent megtett ,hogy meghódítson.Már éppen kezdtem elhinni ,hogy akár ez igaz is lehet amikor egyszer csak hétvégenként nem hogy nem ért rá ,de még a telefont se vette fel.Ettől kezdve gyanús lett a dolog.Nem gondoltam ,hogy biztos át leszek verve ,de már voltak jelek. Igen hihetőnek tűnő hazugságokkal állt elő ,de nem volt kerek egyik történet sem.Ha dolgoztam mindig ráért mindenre ,ha nem hirtelen rengeteg dolga lett.Természetesen ebben a szakaszában emberünknek már "megvoltam".Aztán nem hívott napokig ,majd jelentkezett.Pár napig megint képben volt,nem történt ekkor már semmi.Majd újra eltűnt most már egy hétre ,sőt ha meglátott a kocsijából lehúzta a fejét meg se ismerjem.Nem mintha az autót nem ismerném fel.Nem bírtam elfogadni azt ,hogy ennyire ne legyen gerinces.Ha már nem akar tőlem semmit küldjön el.nem tette meg.Én igen.Felhívtam és elmondtam mennyire nem korrekt ,amire rárakta a telefont:) Nem értem az ilyen pasikat.Elhiteti veled ,hogy komolyan gondolja.Összeköltözésről beszél...pedig csak megakar egyszer dugni és ennyi.Miért nem lehet ezt mondani??? Mert igy nem adod meg az esélyt annak,hogy én eldöntsem kellesz e csak arra ,hogy dugjunk? mert van olyan akiért megéri az is ha nem tud többet adni csak néha egy dugást.

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr82972943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása