2010.06.22. 00:33

Ma sem  volt tétlen a napom simitgatom el az itthoni dolgokat,találkozok emberekkel és voltam edzeni is.Nem nagyon fér bele a napomba,napjaimba minden de igyekszem...El próbáltam intézni a munkanélküli dolgomat majdnem  sikerült csak ez a köcsög bürokrácia ,,,,egy papír hiányzott.Holnap tervbe kéne vennem a Melit ,hogy meglátogassam remélem menni fog a Rékát a Gergőt és még edzenem is kéne menni.Ma találkozni akartam  Mr Biggel is de nem sikerült.Talán hlonap....ekkor ütközik ki ,hogy a barátaim mennyivel fontosabbak mint bármi más pedig azért hiányzik ,már....Örülök,hogy nem vagyokk full önző lény mert akkor mindenki kuka csak nekem legyen jó.....Juj az edzés nagyon jó volt nekem.Az első gólt én löttem amire talán 14 éves  korom óta nem volt példa.Büszke voltam magamra....:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr102099843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása