a miért

2010.11.17. 17:27

Tegnap beszélgettem egy barátommal aki nem értette mire az ,hogy itt leírok mindent.Úgy gondolja,hogy ezzel rossz fényt vetek saját magamra.És szerinte ezt nem kéne így mert ribancnak néz mindenki.Aki ismer az tudja mi a helyzet.Na de akkor kifejteném ,hogy én mit gondolok róla.A helyzetem szar és és kiábrándító.Amikor én arra vágyok ,hogy szeresenek és igen mivel fontos a szex mindennap megdujanak akkor az soha nem jön össze.Valahogy egyik se müködik pedig mindent beleadok hiszen ezekért az elvárásokért cserébe megteszesk mindent és tényleg mindent a másik félért.Hiszen én is csak egy olyan nő vagyok aki vágyik a szerelemre és egy normális társra.Carrie Bradshaw,Charlotte York, Miranda Hobbes és még Samanta Jones sem lett elkönyvelve kurvának azért mert keresték a nagy őt.Én nagyon sok igazságot találtam a Szex és New Yorkban,pont ezért készült a blog is.Hiszen a pasikank is vannak típusak amibe belefutunk és valahogy mindig vesztesen kerülünk ki.Azért osztom meg az élmenyimet ,hogy figyelmesztesem drága sorstársaim arra ,hogy nem minden fenékig tejfel:-) (ahogy mondani szokás)Nekem is van egy Bigem aki sajnos nem akar úgy ahogy egy normális kapcsolatot elképzelünk nagyon szeretem ő számomra a tökéletes ember de ha előállnék azzal ,hogy szeretném ha együtt lennénk tutti soha többet nem keresne amit nem akarok így válalom azt ,hogy free bitch vagyok neki.Ha valakivael összejövök azt komolyan gondolom akkor nincs Big,hiszen tisztelem annyira a másik felet ,hogy nem csalom meg.Ez az ami ritka mégis bennem nem bíznak meg az emberek.De ha nincs senkim akkor azt hiszem senkinek nem tartozok semmilyen elszámolással...Hiszen vannak emberek akik folyton félre dugnak a kapcsolatunkban ,kurváznak és egyébb nyalánságok.Ha szingli vagyok és keresem az igazit bele futok olykor defektesekbe(az utóbbi időben szinte csak defektesekbe,Tisztelet az elenyésző kivételnek)és azt hiszem inkább keresem tovább mint egy rossz kapcsolatba sinlődjek.Mert igazság szerint mi rontjuk el a pasikat azzal ,hogy jaj nem baj hogy nem hozott virágot ,jaj nem baj ,hogy félredugott megbocsáltok ,jaj nem baj ,hogy  nekem nem volt jó neki jó volt az a lényeg az ágyban....Hát nem drága sorstársaim...Igenis baj ha már az első randin nincs virág,nem azért mert annyira kell úgyis a kocsiba szárad el de a gesztus fontos.Igenis baj ha megcsal ,mert ennyire nem tisztel és igenis baj ha neked nem jó a szex és ő ezt nem veszi tudomálsul ,mert akkor nem te vagy a fontos hanem a maga egoista énje.Szóval csajok ne hagyjuk magunkat alázni,minket a férfinak igenis nap mint nap meg kell hodítani amiért természetesen jutalom jár.Mindig két ember van egy kapcsolatban hát dolgozon egymásért mind a kettő.

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr802455399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timika 2010.11.18. 01:18:02

Tündérem,azért mert kimondod amit gondolsz,azért még senki nem fog kurvának,vagy kevesebbnek tartani!!!!Aki ismer,az tudja milyen vagy,és így fogad el,úgy ahogy én.....Szard le a negatívval dobálózó embereket,csak magadnak felelj meg!!!Tudod hogy imádlak:)

Répus666 2010.11.18. 01:25:30

Köszönöm Életem!én próbálom az utam megtalálni:-)én is imádlak

Répus666 2010.11.19. 00:29:27

Köszi magellán76 édes vagy

Hidden Reborn Psycho 2010.11.19. 00:41:33

tudod majd jön magától az egész...addig meg csak lazán és magaddal törődj elsősorban;) annak idején lettél volna a csajom, nem itt tartanál:D:D:D persze ezt puszta nagyképűségből írtam:D

nzvoltam szia-szia

Répus666 2010.11.19. 00:50:44

Köszi szépen ,hogy igazolsz...Hát miért nem mondtad:-)))))??????
süti beállítások módosítása