és újra itt

2010.11.13. 17:35

Rég nem írtam megint és mi is vehetett rá az írásra ismét ha nem egy elcseszett randi....Nem vagyok hive a netes ismerkedésnek ,de ez egyszer úgy döntöttem beadom a derekam.A srác jól nézett ki a képen ,magas izmos leveleztünk szellemes és lenyügöző.Na meg is beszéltünk egy randit.Késtem nem sokat de nem is keveset.Oda értem a helyszinhez és kerestem az én magas lovagom egy szál rózsával a kezében....Nem volt sehol...Ellemben egyvelem egy magas srác várakozott kérdőn s mikor feléfordultam már mosolygott....Tudtam ő az és nem túl romantikus.Nem elég ,hogy nem magas mint a képekből gondoltam ,de a romantika legkissebb jelét se mutatta se egy szál virág vagy valami....Könyörgöm fiúk a nőt meg kell hódítani nem csak megdugni.....Dugni mindenki képes ,de meghóditani már nem....Én is meg szoktam dugni embereket csak ,hogy jó legyen nekem ...de az igazi az amikor megőrülnek értem...Szóval gondooltam nem hagyom ott most azonnal a srácot adok neki egy esélyt,mit tud.Úszodába készültünk ,de én átraktam a helyszint így az elmaradt beültünk teázni és én beszéltem végig...Szeretem ha a pasi irányít ha vannak formabontó ütletei és magával ránt az őrültségbe.Na ő nem ilyen volt.Elérkezett a randi vége....Srácok könyörgöm borravaló annak a pincérnek aki ugrál körülötted.Nem csak magadat alázod hanem engem is amikor azt kérdezed adjak e aprót.Légy nagyvonalú a mindenit:-)Kint írben is belefutottam egy kapcsolatban...elárúlom mit tanúltam belőle holnap:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr752446585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zulu29 (törölt) 2010.11.18. 23:37:31

te is ilyen észosztó picsa lehetsz bazmeg már bocs az ilyeneket kell csak megdugni aztán jó messzire elhúzni, soraidból olvasva ne csodálkozz mert arc az van de ész az kevés , panaszkodni tudsz,kicsit le kéne szállni a földre...lehet nem is vagy olyan jó nő?hmmm vagy talán ember nem? ladygecigagán és sorozatokon nevelkedő genetikai zsákutca...

Répus666 2010.11.19. 00:25:08

Oh kedves Zulu29 köszönöm az építő jellegű hozzászólásaid ,főként az elsőt...
Pont az ilyeneket kerülőm mint te de valahogy álcázva mindig rám akadnak a defektesek.Jó nő vagyok ? Relatív,lehet te sem tetszenél nekem.ja és ígérem elgondolkozom szavaidon csak leugrok a szoliba.,,
süti beállítások módosítása