2010.08.14. 17:55

na az a helyzet ,hogy unatkoztam nagyon ma....ezért egész nap Szex és New Yorkot néztem,s közben kaptam egy üzit az iwiwre az egyik ismerősömtől Dublinból....na ha már ott voltam megnéztem a kezdőlapot és mire bukkaantam....az első iloveyou m 6 új képet töltött fel......sokkal vékonyabb és sexibb mint akkor volt s lehet szingli is......lehet elszúrtam életem nagy lehetőségét.........

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr142221734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PoisonIvy 2010.08.15. 22:55:16

áááh. tuti nem szúrtál el semmit.hülyeség visszanézni, tudod, te mondtad nekem :)
szóval ne is agyalj rajta.
süti beállítások módosítása