2010.08.16. 20:04

Vissza olvastam kicsit a blogot....hát nem sikerült tartanom magam a nem kezdek senkivel ,mert nem jó keverni a lakótársi kapcsolatot semmi mással....de nekem sikerült.....Voltunk egy -két hete partyzni a coyote nevű szorakozo helyen...Kicsit becsincsetettem...nagyon  jó buli volt M.J re emlékezünk party lehetett....Na ott találkoztam a görög félistennel a hely kidobojával Alexal...Gyönyörű teste van a srácnak...És elkérte a számomat,hivott is de mivel úgye kevertem a lakótársi viszonyt igy nem lett volna etikus belebonyolodni egy kapcsolatba a görög félistenemmel....na mindegy majd talán egyszer erre is sor kerül.

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr292226283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása