és a hisztis nő kezelése

2010.11.15. 23:36

Alapjáva véve nem tartom magam hisztis nőnek.De nekem is el szokott szakadni a cérna.Biztos tudjátok mire gondolok amikor minden baj ,mindenbe belekötünk mi nők.Na ez nem másért van csak és kizárolag a kielégitetlenség az oka.Mostanában azt vettem észre ,hogy az a sztereotipia miszerint a pasiknak a szexen jár az esze állandóan megdölni látszik.Olyan pasikkkal hozott össze a sors akiknak nem fontos a szex.Közben meg a barátnőimnek és nekem is nagyon is számít.Már nem csak az udvalás cserélődött fel hanem ez is?Mi lesz a következő a pasik fognak szülni???????Vagy a randira nekem kell vinnem viráágot a srácnak?Kedves nőtársaim ti sem szeretnétek egy ilyen jövőben élni úgye???Engem igenis kezeljenek nőként és ha hisztis vagyok akkor dugjanak meg ,mert csak akkor nyugszom meg és mivel nő vagyok ha engem dugsz mindennap tudok benned bizni és azt gondolom mást már nem dugsz meg és képes leszek bizni benned.De ha a pasi játsza el a jaj fej a fejem dolgot több lesz mint gyanús....

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr412451433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PoisonIvy 2010.11.16. 08:43:17

...és nem csak gyanús, de szánalmas is....és még az ilyen szájhős paliknak van pofájuk a nőket szidni, meg rajtunk viccelődni a hülye haverjaikkal... pfff

Greg! · http://opteamus.blog.hu 2010.11.17. 13:53:05

Ehem. és vegyük észre, hogy ez a post maga is egy hiszti, bónusz féltékenységgel megspékelve :D

Répus666 2010.11.17. 17:28:32

Életem neked szerencséd van a csajoddal!!!!úgyhogy figyeljél oda rá:-DDDDD

zulu29 (törölt) 2010.11.18. 23:23:59

egyszerű ember, egyszerű nő, egyszerű élete...
süti beállítások módosítása