az ír kaland

2010.11.14. 14:52

Mielőtt kimentem felszámoltam minden kapcsolatom.Kidobtam a matrózt,így szingliként költöztem ki az igéret földjére.Sokáig nem is kellett várnom ,hogy valaki megtaláljon.De mit is vár az ember ha három pasihoz költözik ki akiknek nem nagyon volt szexuális kapcsolatunk az utóbbi időben.Na rám is mozdult a 43 éves pasi a társaságból s mivel nekem van némi apakomplexusom nem is nagyon tiltakoztam.Kb a második hete sem voltam kint.Úgyan úgy kezdtem ezt a kapcsolatot is mint ahogy mindig.Csak szex semmi más.Aztán persze ahogy az lenni szokott mindig valahogy több lesz belőle.Eltelt egy hét maximum mire emberünk kitalálta neki ez így titokban nem megy ,árúljuk el a többieknek.Elárultuk és már azon kaptam magam ,hogy együtt alszunk minden nap és ez jó nekem.Ez volt a legfurcsább.Az emberünk nem szeretett nem volt más ezért lettem én az ő "babája" ahogy ő mondta.Kb kapcsolatunk második hetében már elkezdődtek a problémák.Már a második hét után nem dugtunk rendesen minden nap.Elkezdödött a kapcsolatunk leépülése.Először még csak 2-3 nap kihagyás aztán már egy hét is.Én próbáltam megoldani a problémát ,de ő nem volt hajlandó csak azt nézte neki mi a jó.Önző volt nagyon ,az előjáték kimerült neki abba,hogy rárakta a kezemet a farkára.Azt gondoltam ,hogy egy 43 éves férfi tudja mi kell a nőnek.Tévedtem és nem is kicsit....A fiúk többet jelentettek neki érzelmileg mint én,a chates csajokról nem is beszélve.Sokat szendvetem mellette és nem azért ,mert annyira szerettem inkább azért mert nem szeretett.Nem bírtam elérni ,hogy szőröstől- börőstől.Ami másoknál müködött nála nem pedig mindent megtettem még azt is amit soha senkinek az előtt.Vergöttünk három és fél hónapig majd egyik éjszaka átkaroltatta magát velem és közölte ennek vége már régen és holnap vissza költözik a szobájába.Mit mondhattam volna?Semmit csak annyit ,hogy most menj innen,elment én pedig elköltöztem.Haragudtam negyon ,hogy még ő dobott indok nélkül ezért küldtem neki egy mailt ,hogy tudja hogyan kell a nőkkel bánni....

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr562448052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása