kaptam egy mailt....

2010.11.16. 14:49

a 43 éves ex egy ujabb levéllel bombázott mióta itthon vagyok ez a második.Az elsőt akkor kaptam amikor megtudta ,hogy szombaton már túl léptem rajta.Akkor sem értettem miért kaptam hiszen már nem voltunk együtt ráadásul úgye ő volt az aki dobott engem.(ezt még nem meséltem de akkor dobott ki amikor másnak életem legjobb koncertjére mentem,ő tudta ,hogy mennyire fontos ez nekem hiszem elmeséltem h már februárban azt terveztem kimegyek Londonba Lady Gagára.És nem érdekelte a dolog pedig ha tényleg én érdekeltem volna ahogy előadta,hogy nem akarja tönkre tenni az életem akkor várt volna még egy napot,ennyire volt csak egó azt a kis szorakozásom is el akarta rontani...de nem sikerült ezek után)És sajnált tőlem egy jó dugást????Én három hónapig nem sajnáltam tőle ,azt is elnézetem ,hogy nekem csak akkor volt jó ha megcsináltam magamnak...Kicsit olyan volt ,mintha a vibrátorommal dugtam volna ,csak ő puhább volt.Erre nem bír nyugton maradni és megint küld egy mailt.Azt ,hogy mit küldött sajnos nem tudom mert úgy csatolta a fájlokat ,hogy azok hibásak lettek...Én elhiszem ,hogy rájött,hogy elkövette élete legnagyobb hibáját azzal ,hogy véget vetett a kapcsolatunknak...Tényleg sajnálom is emiatt mert bár soha nem jött volna rá és az egójával együtt élnék tovább a kis életüket nékülem.Már az elözőre is azt mondtam nem értem miért de ezt még inkább nem értem....Én befejeztem azzzal az emaillal amit itt is közzétettem befejeztem a vele való kapcsolatom ezt ő tudja is,hiszen megírta.És azt se magam miatt írtam ,hanem inkább ő miatta.Mert ha továbbra is ilyen lesz a nőkkel ,hogy ő lesz a kapcsolatban a nő soha nem lesz boldog.Nem szeretema boldogtalan embereket,de ez is mindenki maga választása....De ha tudok megpróbálok segíteni.A pénteki randihz hozzá kell tennem valamit.A főleg én beszéltem résznél ki kell egészitenem a dolgot.Valószinű én sem festettem magamról túl jó képet amikor egy órán keresztül a Gagáról beszéltem a salsaboy nak....Szerintem nem tünhettem túl normálisnak főleg az olyan mondatok után,hogy ő a legszebb és a legtehetségesebb nő akit valaha a hátán hordott a föld.De a koncert hatással volt rám ráadásul ő kérdezte ,hogy mit gondolok ,de azon sem csodálkozom ha elmebetegnek nézett emiatt:-)Ezt leszámítva normális vagyok:-)Holnap ujabb jelöltel próbálkozom,kiváncsi leszek ő hoz e virágot,próbál e udvbarolni vagy lesz e valami megnyerő benne mert ha nem ő is kuka lesz azt hiszem....

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr52452522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása