2010.06.20. 23:29

Ma kivételesen időben haza tudtam érni...Bár ma is társaságban töltöttem az időm.Ha felkelek és nem találkozok valakivel elherdált időnek érzem azokat az órákat.Nem tudom mire számítsak kint azt már tudom nagyon sok minden fog hiányozni....mindennap kifejtek egyet...az első már megvolt:-)Na de mi történt velem mióta nem írtam....Már nem dolgozom a pizzériában a matrózt kirúgtam,részben azért mert az írben lévő pasival nevezzük Henrynek történtek dolgok és nem éreztem fairnek két kapcsolatot fent tartani igy inkább szingli lettem.Mind a kettő kuka lett....Aztán megismerkedtem egy igazán kedves sráccal akivel sajnos nem találkoztunk de majd egyszer talán:-)Aztzán arra gondoltam ha már nincs  itthon munkám kimegyek az írekhez és ott próbálok szerencsét.De mióta megvan a jegy azóta nem akarok menni,mikor már kezdtem itthon jól éreznem magam akkor lépek le és kezdek új életet:-)Igaza van anyúnak ,hogy semmit se tudok befejezni:-)Tudom ,hogy sokat fogok tanulni főleg magamról és ez  csak pozítiv fejlődést adhat....de félek is tőle.Nagyon sok embert megszerettem az elmúlt pár hónapban elértem amit akartam és tovább is lépek.Milyen furcsa a kapcsolataim is ilyenek,megszerzem amit akarok és vége....A következő 9 napot próbálom még itthon 100%ig kiélvezni.Sok olyan emlék maradjon amiért érdemes felkelnem kint és az ürességet vagy inkább űrt ki tudjam az emlékekkel tölteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr372096866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása