2010.03.18. 15:42

15.én felszálltam a repülőre,még a transzferbe megittam egy kis üveg pezsgőt,mert utálok repülni.Elindultunk s 3 óra múlva már itt is voltam írországba.Hát a repülést továbbra sem kedveltem meg.Az írekről az első benyomásom az ,hogy koszosak és büdössek,na a második is.Az itteni magyarok akiket megismertem eddig ,nagyon jó fejek.Mindenki sikeressen boldogul itt.Folyamatossan jövün-megyünk ,de az országból még nem tudnám azt mondani ,hogy sokat láttam.Elég jól érzem itt magam.Eddig.Tegnap szt Patrik napot ünnepeltek az írek,soha nem láttam még ilyen utcai parádét amit itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr281849889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása