2010.08.13. 21:39

July 1 én kideportáltam magam írországba....Lehet nem ez volt életem legjobb döntése,nincs munkám lassan nincs pénzem arra se hogy hazamenjek úgyhogy eddig egy igen bonyorúlt kapcsolaton kivül amiben nem nagyon van sex ,mást nem tudok felmutatni....Úgyanis kb itt tartoszkodásom 2. vagy talán  már az 1. hetében összejöttem egy pasival aki nagyon formás testtel redelkezik meg aranyos is de dugni nem nagyon akar...ami most épp annyira nem is próbléma mert depi vagyok és elkezdett hiányozni az otthon....de főleg a kutyám(és senki ne sértődjön meg ezen mégis csak ő a gyermekem)...próbálok állást taláni de eddig valahogy nem jött össze nekem semmi,lehet írország nem az én szerencsém hazája....IMÁDLAK IVY

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr792220276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása