és a vége után

2010.11.15. 23:26

Na ahogy szakított velem a 43 éves pasi miközben egymás mellett feküdünk és miközben ő átkaroltatta magát,valami eltört bennem.Mérges lettem ,mert nem magyarázta meg miért...Csak annyit mondott ,hogy nem akarja tönkretenni az életem.Na de komolyan eddig nem érdekelt mi van velem most hirtelen meg igen??Elköltöztem és lefoglaltam a jegyem haza...Egyik barátom azt mondta lépjek túl.Már a Dublini Gaga koncerten arra gondoltam be kell pasiznom  ,hogy az önbizalmam visszanyerjem.De hát ott nem volt megfelelő egyén erre a célra....De nem váratott sokáig magára a dolog.Kedden történt a szakítás és szombaton már találokoztam is azzal a pasival aki el felejtei velem az elmúlt 3 hónapot.Beszélgettünk mindenről.Kiderült ,hogy nagyon sok közös dolgunk van és sok mindenről egy az elképzelésünk.Majd azt mondta nekem nagyon kiváncsi hogyan csókolok...És igen megtörtént ez után már nem volt megállás....Végzett a munkával eljött hozzám és egy fantasztikusat szexeltünk....Nem az esetem a pasi ,de egy olyan hihetetlen állatias vonzalmat éreztem iránta,hogy azt le se tuom írni.Olyan angyot ,hogy azt éreztem kell még nekem ez...Vasárnap megint meglátogattam és most sem csalodtam.Még a 43as azzal volt elfoglalva ,hogy kb 15 perc alatt neki jó legyen addig ő sokkal több időt fordított a dologra és arra ,hogy ne csak ő élvezze.Sajnáltam ,hogy a mi kapcsolatunk ennyi volt de mégsem bánom egy olyan pasival lehettem akire mindig vágytam a szexben mi egymásnak voltunk teremtve.Csak hétfő reggelre már meg volt a jegyem így végeztünk egymással illetve ha hazajön még remélem látjuk egymást.Ez után jöttem rá ,hogy nem voltam szerelmes a 43asba csak nagyon vágytam már normális kapcsolatra.Hogy valaki mindig ott feküdjön melletted ,de mi értelme ha nem dug meg??? és ezen már sok ideje gondolkoztam aznap amikor dobott én már összecsomagoltam,hogy hazajövök ....a sors ironiája,hogy aznap pont el is költöztem.Azóta sem beszéltem vele személyesen és úgy érzem márr nem is fogok.Nem akart engem igazán amit éreztemn nem birtam megbizni benne.Jó tanács ha valakiben nem birsz megbizni ne is akarj tőle semmit nem véletlen ha ezt érzed....

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr182451427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása