2010.03.02. 22:37

Szóval holnap már nyugott szivvel kezdhetek az új helyemen és ha nagy faszságot nem csinálok biztos is lehet a helyem.Voltam reggel úszni nagyon jól esett miután elkezdtem a hideg vízben kalimpálni és felnelegettem addig nem volt kellemes.Viszonzásként a mission segétségéért ma én is segítettem neki,s összekötve a kellemest a hasznosal egész nap Princikével flangáltam.Élvezte nagyon a kis haramia:-)Aztán elmentem edzeni ami nagyon jó volt pörgős kisa meccset játszottunk  kileheltem a lelkem is vagy inkább  kirohantam.Ma próbálok korán felkelni és holnap az új helyemen jó kinézni,hogy még meggyőzöbben hangsulyozzam én kellek nekik.Nagyon megkönnyitették a dolgom ,mert eddig vaciláltam ,hogy cserben hagyjam e a kávézót.De levették a terhet a vállamról nem az én felelőségem a dolog.Ha nekem kellett volna döntenem a lelkiismeretem doolgozott volna bennem.:-)Kivánjatok holnapra sok szerencsét!Remélem minden sima lesz....:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr191804374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása