2010.06.20. 14:25

Kicsit megint eltüntem ,de úgy döntöttem ,hogy leírok mindent még itthon vagyok s miután kimegyek.Írországba költözöm egy időre...nem tudom mennyi időre.Kicsit úgy érzem magam mint egy szinész a zöld háttér elött.Nincs velem senki és még hátterem sincs.Nem tudom mások ezt ,hogyan csinálják...Nekem van egy-két fenttartásom.Mert az rendben van ,hogy az utolsó hét a búcsú dugások hete lesz...De alone megyek....Senkim nem lesz...Pasi lennék valószinű könnyebb lenne...De nem vagyok az...Mondjuk az biztató,hogy 3 pasival fogok együtt élni...De magamat ismerve nem kéne keverni a lakótársi viszonyt semmivel...Sok érzés és gondolat kavarog bennem ,pedig még el sem mentem...

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr672095637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása