újra egyedül

2010.03.01. 21:57

Az elmúlt pár nappba non-stop munka volt szinte.Beválalltam ,hogy egyik kolleganőmet leváltom "kicsit"  előbb.Na ez a kicsit előbb délután 3 volt és bent kellett maradnom reggel 7ig.Nagyon fárasztó volt főleg ,hogy másnap szintén éjszakát nyomtam.Tegnap bementem az étterembe megmutogatták nekemmi hol merre,s közben már a mostani helyemről tervezgették a lelépésem.Mondom ok ,de azért még teszteljük le egymást,nekik tetszik e amit művelek meg nekem tetszik e amit müvelnem kell.De már megbeszéltük a beosztást nagyon jónak tünik 2 hetente szabad hétvége 0 éjszaka.Aztán átmentem a matrózhoz,holnap reggel korán megy vissza,kihajózik a drágám.Átmentem tehát,kicsit berúgtam elbúcsuztattuk egymást...Megnéztünk egy filmet és fél három körül kidöltünk....Most nem tudom eldönteni,hogy jó hogy elmegy vagy nem jó.Ha egy héttel ez előtt kérdeztem volna magamtól akkor azt válaszoltam volna ,hogy jó.De most már nem vagyok biztos benne,hogy ezt válaszolnám.Na de mindegy,majd meglátom...Ma voltam motorozni,kicsit kisütött a nap és úgy éreztem mehetünk....Mire az emberünk elért hozzám,már el is kezdett zuhogi az eső.A levegő is lehült,de mindegy elindultunk.Széttfagytam hiába a börnaci,de megérte a szabadság szele meglebegtette a hajam és a lelkem....

A bejegyzés trackback címe:

https://tevutak.blog.hu/api/trackback/id/tr791801323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása